reede, 5. märts 2010

Jackspots!

Ahoi kiluvargad ja kuue varbaga elajad!

Kella 1-2-3 paiku väljus meie kollane buss proovika eest ning GPS lülitus juba varakult Läti režiimile. Kiirelt õpetasime kõigile bussisviibijatele mõned lätikeelsed väljendid, mida ei tohiks kunagi kasutada, seega ei hakka ma neid siin ka välja ütlema. Sõit oli üsna pikk ning kohale jõudsime vist alles 7-8 paiku. Hea, et see reis pikem polnud, sest ma pidin bussi juba peavalu kätte ära surema. Aga värske õhu käes oli kõik timm. Kui me Deposse jõudsime, olid tukad juba soundcheckiga alustanud... Niisiis tassisime oma kola klubisse ja jäime edasist ootama.

Kokku oli 6 bändi: 3 Eestist ja 3 Lätist. Igal bändil aega pool tundi, et ennast nii heast kui halvast küljest näidata. Muidu oli täitsa tore üritus, aga läti rahvas polnud just peomeeleolus. Sellest hoolimata andsime endast kõik. Muhe oli üle pika aja (kolme kuu) esineda, aga nagu klassikud ütlevad, siis alati saab paremini.

Kuna ma ei viitsinud seda teksti õigel ajal ära postitada, siis ma olen sunnitud ka rääkima meie Tapperi laivist. Olen kindel, et ma ei valeta endale kui väidan, et see oli meie üks parimaid laive ja üldse päevi. Juba algusest peale oli kõik väga bueno. Tegelikult oli aga asi omadega üsna mudas ja ainus mees, kes suutis meid sellest suurest katastroofist päästa oli härra Raido! Meie ülimalt sita mänguoskuse ja amatöörlikkuse juures keeras ta meile sellise soundi, et hoia ja keela. Imestan, et hoolimata nendest suurtest apsudest, mis laval toimusid, saime üsna palju kiita. Aga ega päevad pole vennad ja vigadest õpitakse. Saime oma vitsad kätte ja järgmisel korral oleme targemad.

Tegelikult aga tahaks tänada Still Haunts Me tüüpe, kellega on ülimalt mahe koos tšillida. Line 6! Mul on ääretult kahju, et nad peavad meie lõustu sellel nädalal tervelt 2 korda veel nägema.

Nüüd paar vaba päeva, mille sisse mahub üks proov ja siis kolm päeva järjest esinemisi. Esimene neist Tartus, teine Rakveres ja viimane (kõige kodusem) Viljandis Puhtas Kullas! Kaasa teeb ka lätlaste Sandtrout (www.myspace.com/sandtroutofficial).

Selleks korraks mölast aitab ja näeme laividel!

Kammige tukka ja sööge seeni!

Kõike head,
Kaido

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar