esmaspäev, 23. november 2009

Vats ap mai niggas

Tsauka pauka mul on maika.
Istun oma arvuti ees (mitte taga). Kahetuumaline prose, 1,86 Ghz each. 2 GB RAM-i, 256 MB ATI Radeon x1950 Pro, 300 GB kõvaketas ka veel. Ühesõnaga, paras juust. Aga sitta sellest arvutist, ma ostsin uued keeled kidarile. Elixirid. Aga sitta ka sellest.
Ilm on ilus, päikest pole, pilved katavad taevast, külm on ka ja mul on köha. Meepoti olen suutnud juba tühjendada, edasi ei suuda oma lolli peaga midagi ette võtta. Äsja meenus mulle, et ma võtsin raamatukogust kunagi raamatud ning tagastamise tähtaeg oli vist 10. okt. Praegu on... 23. november. Numminaator värk. Õhtul on proov, 6-st. Ootan juba. Pimedaks hakkab ka kiskuma. Hea, et tänavad libedad pole. Ega muidu ei julgekski oma Caparisoni kohvriga uksest välja astuda. Ahjaa, kitarr on mul ju hoopis proovikas. No näete isegi, mõistus on segi. Mitte midagi ei mäleta, süüa ka pole eriti. 2 pakki nuudleid. Radiaatorid on ka ideaalses konditsioonis - jääkülmad. Aga aga... siiski leidsin kapist ühe paki Krõlli vorste (need on need Nõo õllevorstid või kuidas iganes keegi neid nimetab, igatahes nüüd teate, mis need on).
Egas ma rohkem tahtnudki midagi öelda ja ega ma tegelikult ei öelnudki midagi asjalikku.

Sööge ube ja peske nõusid!
Kõike...head!
Kaido

1 kommentaar: