pühapäev, 30. mai 2010

Howdy partners!

Jou määns.

On 30. mai. Üks päev veel ja juba võibki riidekapist lillelise trikoo välja otsida ning minna randa vihma kätte juunikuud tervitama. Emeraldil on aga rannas ammu käidud ning selle suve päevitusdoos kätte saadud. Mõned tunnid Pärnu mere ääres (tsiteerides härra Panot) muutsid meid grillkanadeks - pruunid ja kondised. Aga ega me sinna Pärnusse niisama ei läinud. Igal asjal on oma lugu.
21. mail umbes täpselt kell 6 või pool 7 väljusid kaks monotulega autot Jõgiaasade residentsi hoovist. Ustav sõber GPS näitas, et seekord peab Läti poole paarutama. Kui oli tervelt 2 kilomeetrit sõidetud, hakkas see riistapuu aga meile vastu töötama. Milleks minna otse kui saab ka ringiga? Minu arvamus on aga see, et GPS-i kanal oli terroristide poolt hõivatud ning meid taheti metsa vahele juhatada, et autod tühjaks teha. Eirasime rängalt elektroonilist teejuhti ja lasime kummi peeneks. Kuna vahepeal midagi ei toimunud, siis nüüd räägin sellest kuidas me kohale jõudsime. Jõudsime kohale. Kui tavaliselt algab pidu Eestis kella 9-10 paiku, siis lätlastel alles poole ühe paiku (ilmselt on see tingitud sellest, et Läti on ikkagi lõunariik ning sealsete inimeste temperament on hoopis teine). Pärast esinemist läksime ennast klubi teisele korrusele välja puhkama, mis õnnestus oivaliselt. Põrand värises mõnusalt ja iga hetk võis oodata laelambi allakukkumist. Välismaa värk. Kui sai paar tundi uneletud, oli aeg ärgata. Laadisime oma kola autode peale ja hakkasime Pärnu poole sõitma.
Umbes kell 2-3-4 jõudsime kontserdipaika ning sealt juba edasi Pärnu mere ääres olevasse randa. Vaatepilt oli ilus kui Baskin ja Ott paljajalu lainetesse jooksid. Õhtune laiv oli äge, kuigi rahvast oleks võinud rohkem olla. Sellegipoolest suur tänu neljale hullule tüübile, kes lava ees märatsesid ning sama suur tänu kolmele tüdrukule, kes nende taga seisid. You will be remembered!
Kuna ilmateade lubab järjest vihmasemaid ilmu, siis on aeg välikontsertideks. 11-ndal juunil reisime Hiiumaale ja lihtsalt tuimalt kütame selle saare ribadeks. Olge kohal!

Selleks korraks aga aitab ning olgu Jumal teiega, sest Tema on loonud maa ja taeva ja sambla. Kui teil on mingeid soovitusi (nt. lõpetage see jant juba ära), siis jätke meile kommentaar ning me tuimalt eirame seda.
Olge mõnusad ja varastage Läti rokiklubidest õllekannusid!