reede, 30. oktoober 2009

Und das ist the first time I got my wiener schnitzel !

Tsau!

No mida mürate? Kindlasti mitte midagi erilist. Mina samuti. Varsti peab poes ära käima ja jupi Super Attacki ostma ja ennast kitarri külge kinni liimima. Tegelikult ma ennast ikkagi ei liimi, aga üks väike jubin on küll vaja tagasi liimida ning ma ei kujuta ette kuidas see mul välja kukub. See on nii väike jupp ja seda paigal hoida on ülim väljakutse. Arvatavasti ma peaks seda terve liimi kuivamise ajal sõrmega kinni hoidma. Ja seda tervelt ...ma ei tea kui kaua aega! Ja mis kõige olulisem - peaasi, et see õhtuks ära kuivaks, sest meil on ju täna Pärnus laiv!
Eile käisin ansambel Tuulepuu plaati lindistamas - jälle. Seekord jaurasime Sulev Salmi kodustuudios. Läksime sinna 8 paiku ja lõpetasime öösel poole 3-st. Päris vahva tööpäev! :D Tegime ühe rahvalaulu metaliks ära.

Aga nii palju siis tänaseks. Kui jäi väheks siis lugege mu asjalik jutt lihtsalt 3-4 korda läbi. Küll siis piisab.

Olge tublid
Kaido

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar